Chybné dodanie

Ako postupovať pri nesprávne dodanom produkte / poškodenom produkte ?

 

Chýbajúci produkt:

 

Ak ste obdržali zásielku v ktorej chýba niektorý z produktov, bezodkladne nás, prosím, kontaktujte na e-mailovej adrese info@primavlasy.sk (najnesôr však následujúci pracovný deň po prevzatí)  

 

Do e-mailu uveďte / priložte:

- meno na ktoré bola objednávka vytvorená

- číslo objednávky

- názov chýbajúceho produktu

- fotografiu balíka (zvonku aj zvnútra)

Váš e-mail obratom vyriešime a chýbajúci produkt dodatočne odošleme.

 

Chybne dodaný produkt:

 

Ak ste obdržali zásielku v ktorej bol nesprávny produkt, bezodkladne nás, prosím, kontaktujte na e-mailovej adrese info@primavlasy.sk (najnesôr však následujúci pracovný deň po prevzatí) 

 

Do e-mailu uveďte / priložte:

- meno na ktoré bola objednávka vytvorená

- číslo objednávky

- názov produktu, ktorý bol nesprávne dodaný

- fotografiu nesprávne dodaného produktu

- názov produktu, ktorý chýba

 

Váš e-mail obratom vyriešime, chýbajúci produkt dodatočne odošleme a zároveň kuriér od Vás prevezme nesprávne dodaný produkt. 

 

 

Poškodený produkt: 

 

Ak bol produkt behom prepravy poškodený, bezodkladne nás, prosím, kontaktujte na e-mailovej adrese info@primavlasy.sk (najnesôr však následujúci pracovný deň po prevzatí) 

 

Do e-mailu uveďte / priložte:

- meno na ktoré bola objednávka vytvorená

- číslo objednávky

- názov produktu, ktorý bol behom prepravy poškodený

- fotografiu poškodeného produktu

- fotografiu balíka (zvonku)

- fotografiu otvoreného balíka (vrátane obalového materiálu)

- fotografiu škodového zápisu (ak bol s kuriérom spísaný)

 

Váš e-mail obratom vyriešime, odošleme Vám nový produkt a ten poškodený od Vás prevezme kuriér. 

 

 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie